Sunday 6 December 2015

~ Rawatan Buasir dengan Manjakani ~

Assalamualaikum..

Alhamdulillah dengan nikmat & kurniaanNya masih lagi bernafas di bumi Allah ni.. =)

Entry hari ni Dhila nk buat sedikit sharing tentang rawatan buasir dengan manjakani. Alhamdulillah banyak feedback positif dari pengguna Pure Ground Manjaqani (PGM). Ok petang ni Dhila share penggunaan PGM k? Ok, kalau tgk gmbar kat bawah ni nanti ada beberapa option Dhila bagi untuk order manjakani ni..

Tujuan Dhila suggest kapsul, adalah untuk kecutkan buasir dari dalam. Untuk serbuk, boleh campurkan dengan sedikit air & sapu pada buasir. Tetapi ni hanya untuk yang xpregnant/lelaki je tau. Kalau untuk pregnant mommies, please jgn ambil kapsul ye, untuk sapuan sahaja sudah memadai. Tapi kalau nk dapatkan khasiat manjakani, boleh guna Qaseh Gold Adinda sebab portion manjakani di dalam Qaseh ni sikit je, Qaseh kaya dengan madu & kurma, manjakani hanya ramuan tambahan, so inshaAllah tidak memudaratkan, malah boleh bagi cukup zat untuk mommies & baby. Lagi bagus. Hb maintain cantik, tenaga cukup, alahan kurang & inshaAllah boleh jadi selusuh untuk bersalin nanti. Sampai berpantang pun boleh makan Qaseh. Ingat, apa yang kita makan, kita akan salur kat baby. Bayangkan kita salurkan ramuan makanan sunnah yang memang disebut di dalam Al-Quran. InshaAllah, anak akan sihat, suka pada bacaan Al-quran & moge jadi anak yang soleh. Semangat tul kalau cakap bab anak ni. Pelaburan akhirat kan..Mesti nak kena tip top. =)

Ok sambung2. Untuk amalan berapa banyak nak makan kapsul ni, Dhila sarankan untuk whatsapp Dhila dulu. Sebab Dhila nk tau macamane keadaan anda. Sebab xmau nanti terlampau banyak dos ke, akan memudaratkan, kalau kurang sangat, lambat sembuh. So boleh contact Dhila kat no 010-9227890  =)




Ok kat bawah ni Dhila attach cara penggunaan serbuk manjakani. Untuk yang ada buasir tu boleh refer campur air suam atau terus letak je serbuk dekat buasir.




Pakej yang anda boleh pilih macam kat bawah ni ;



Pakej 1 :
Kapsul PGM (60 biji) : RM40
Serbuk PGM (35g)    : RM40

Pakej 2 :

Kapsul PGM (60 biji) : RM40
Serbuk PGM (10g)    : RM15

Pakej 3 :
Kapsul PGM (60 biji) : RM40
Buah Manjakani (100g) : RM15

*Harga tak termasuk kos pos.

Semenanjung (RM7), setiap RM0.60 akan didermakan kepada persatuan anak yatim/yang memerlukan
Sabah & Sarawak (RM11), setiap RM0.40 akan didermakan kepada persatuan anak yatim/yang memerlukan.



Sekian sahaja entry hari ni.. =) Sesiapa yang nak bolehla contact Dhila kat 010-9227890 ya! Thank you readers. 

No comments:

Post a Comment