Sunday 18 October 2015

~ Ikhtiar Hamil dengan Manjakani Asli ~

Ada customer tanya....

"Bolehkah Pure Ground Manjaqani ni buat saya mengandung? Saya sedang berusaha untuk dapatkan anak."

Darling semua.. Manjakani memang diketahui mempunyai khasiat yang pelbagai. Manfaatnya khusus untuk wanita adalah terlalu banyak. Antara manfaat asas yang manjakani akan berikan kepada kita kaum wanita adalah memperbaikpulihkan sistem peranakan kita. Ini merangkumi "semua". Rahim, serviks, vagina, urat-urat dan semua otot di sekitar rahim.

Pure Ground Manjaqani juga boleh menstabilkan kembali kitaran haid kita, membersihkan kotoran (lebihan haid & nifas) dan memulihkan sebarang jangkitan dalam rahim kita. Kebiasaannya, selepas pengambilan manjakani ni, kotoran akan keluar sehabisnya. Tak kiralah dalam bentuk cecair, lendir ataupun darah.. Jadi, rahim akan dibersihkan InshaAllah.

Ada juga yang ragu-ragu sebab ada yang kata, dengan menggunakan manjakani, ia akan menjarakkan kehamilan. Sejauh mana kebenarannya, kami x pasti, tetapi setakat apa yang kami tahu, manjakani tidak menjejaskan usaha kita untuk mendapatkan zuriat. Lagipun apa salahnya, kita baiki dulu apa yang kurang, sambil berusaha. Jangan lupa manjakani pun membantu mengembalikan potensi seksual wanita ya. Jika masih ada rasa ragu2, boleh kita kurangkan penggunaan manjakani tu. Contohnya air rebusan manjakani kita amalkan 2 biji seminggu. Kalau untuk kapsul, Sebiji dulu. Boleh je.. =) Tiada masalah.

Ada satu lagi set produk yang Dhila boleh suggest kat sini ialah Qaseh Gold Adinda  & Qaseh Gold Kekanda. Suami isteri consume dua2 produk ni..Adinda untuk isteri, Kekanda untuk suami. Jangan mengelat tau. Sebab kalau nk sesuatu tu mesti buat sungguh2, jangan celup2 je makan. InshaAllah boleh & berkesan.

So, uols boleh bertawakal dengan produk kami. Kami tak boleh jamin atau menjanjikan uols boleh dapat anak. Tapi inshaAllah khasiat dan manfaat manjakani ini akan membantu u ols dalam proses itu. Kita sama-sama doakan ok.

smile emotic
smile emoticon

WhatsApp saya untuk order ya, 0109227890

Kapsul 60 biji : RM40
Serbuk 10g : RM15
Serbuk 35g : RM40
Buah 100g : RM15

TIDAK TERMASUK POSTAGE.

Istimewa buat penghantaran melalui pos, setiap RM0.60 Dhila akan sedekahkan kepada Persatuan Anak Yatim atau yang memerlukan. Selamat membeli & beramal ya. =)


*Nak dapatkan tips mudah hamil dari pakar?

 http://hamidarshat6.blogspot.my/2013/10/panduan-mudah-hamil.html

Harap bermanfaat. =)

No comments:

Post a Comment